Microsoft před pár hodinami vypustil do Fast Ringu programu Insider nejnovější mobilní build s označením 14342. O novinkách nejnovějšího sestavení si můžete přečíst v našem předešlém článku. Hned vzápětí ale někteří uživatelé zjistili, že zmiňovaný build má menší problém s instalací.

Při instalaci buildu 14342 se totiž některá zařízení zasekávají na obrazovce s logem Windows, a bootovací sekvence neproběhne správně. Microsoft naštěstí na chybu velice rychle zareagoval, a nabídl řešení.

Prvotním návrhem bylo vyčkat zhruba 30-40 minut. Po tomto čase by se měl telefon restartovat a data začít přesouvat. Bohužel toto řešení nefunguje u všech uživatelů, proto je tu ještě jedno, které můžete vyzkoušet. Pokud jste tedy narazili na stejný problém, postupujte následovně.

  1. Přidržte vypínací tlačítko spolu s tlačítkem pro snížení hlasitosti zhruba 11 sekund
  2. Telefon zavibruje a restartuje se
  3. Vyčkejte na restart a instalace by měla pokračovat
  4. Pokud ne, a opět dojde k zaseknutí na obrazovce s logem Windows, ponechte zařízení v nabíječce a vyčkejte.

Pokud se tedy potýkáte s tímto problémem, doufáme, že vám tento postup pomůže. Dejte nám vědět do komentářů, zda se u vaší Lumie tento problém objevil, a také zda řešení pomohlo.

Zdroj

Líbil se vám článek? Sledujte nás i na dalších kanálech
Facebooktwittergoogle_plusrss
Sdílet článek

Napište komentář

4 Komentáře Zapnuto "Jak vyřešit problém s instalací buildu 14342?"

Upozornit na
avatar
Řadit podle:   nejnovějších | starších | nejvíce hlasovaných
Viktor
Host

pomohlo, instalace doběhla

Richard Bláha
Administrátor

To jsme rádi 🙂

JozeF
Host

Mně instalace proběhla bez problémů, i build jede dobře, aktualizovala se app STORE, ale většinou se přes wi-fi ke storu nepřipojí, datové připojení v pořádku, vyhledávání aktualizací app. ve store nejde. L 950 XL DS

Petr
Host

Zasekla se mi instalace na 18% cca před hodinou. Mam ještě cekat nebo se něco pokazilo. Poradite mi co s tim? Moc dekuju.

wpDiscuz