Každý z vás zajisté řešil někdy problém se svým zařízením, systémem, zkrátka nějakým hardwarem nebo softwarem.

I já jsem měl minulý týden “štěstí” a za dne na den objevil problém.

Microsoft EDGE:

To je program, který mě zradil. Používám ho pro jeho skvělou synchronizaci s mobilním telefonem. Problém nastal ve chvíli, kdy mi spadl celý systém a rebootoval se. Co jsem dělal? Nic. Říkám si, že se nic neděje. Počítač běžel bez problémů až do zapnutí prohlížeče.

Zapínám EDGE a najíždím na Google a co nevidím? Všechno písmo je patkové. Šílené. Zkuste si představit, že s takovým písmem máte něco najít. Ihned jsem tento problém začal řešit. Vyzkoušel jsem všechno:

  1. Instalaci Fontů
  2. Obnovení ze záloh
  3. Stažení aktualizací
  4. Správu v konzoli

Nic z výše zmíněných bodů nepomohlo, proto jsem se rozhodl v zoufalství obrátit na podporu Microsoft.

Answer Desk – online chat s podporou, na kterém by vám měli poradit. Bohužel po hledání po internetu jsem zjistil, že jsem v České republice a nemůžu chtít, aby o víkendu byl někdo online na oficiální podpoře. Jelikož mám všechna zařízení v angličtině, rozhodl jsem se najet do aplikace “Contact Support” a proklikal jsem se položkami o problému.

V prostředí je mnoho možností jak si nechat poradit

V prostředí je mnoho možností jak si nechat poradit

Ihned se na mě napojila asistentka v Americe. Začala se ptát, mile pozdravila a zjistila si můj problém. Když jsem ji upozornil, že jsem z České republiky a moje angličtina opravdu není dokonalá, zasmála se a psala dál. Měla pochopení.

Po této 10minutové konverzaci si dala 5 minut na řešení a poté se ozvala. Řekla, že problém bude zřejmě v zařízení, které s poslední aktualizací nezvládlo instalaci právě tohoto updatu. Zaslala mi emailem program, pomocí kterého jsem dal znovu upgrade na Windows 10. Celý systém se reinstaloval, ale nastavení a vše zůstalo. Dá říci, že se opravil systém.

Celá konverzace skončila tím, že se divila, že u nás se nepracuje. Zajímavé, napsala, a poté požádala o zhodnocení služeb. Dal jsem plný počet hvězdiček.

Ponaučení?

Pokud budete řešit problém s Microsoft produkty, vždy pište na Americkou podporu. I s lámanou angličtinou pochodíte a problém bude vyřešen.

Myslíte si, že se podpora společnosti Microsoft zlepšuje? Já bych řekl, že ano.

Líbil se vám článek? Sledujte nás i na dalších kanálech
Facebooktwittergoogle_plusrss
Sdílet článek

Napište komentář

Buďte první, kdo se podělí o názor

Upozornit na
avatar
wpDiscuz